Valp i Training TV – EP8 – The Getty Museum

Detta inlägg kan bestå av anslutna länkar. Vi kan tjäna pengar eller produkter från de företag som påpekas i det här inlägget.
Varje gång vi kör upp för att kolla in guiden Dogs of America campus precis förbi Westwood där kullarna börjar ser vi alltid en spårvagn som långsamt kör uppför kullen till Getty Museum. Under de senaste fyra åren har jag ofta trodde att Getty skulle vara ett bra ställe att arbeta med Guide Pet Dog Puppy Training. Tidigare i år tog vi äntligen steget, packade upp vår valpväska och gick ut till Getty Museum för en dag med kul, konst, fantastisk utsikt och valpträning.
Här är den här veckans avsnitt av valp i träning TV. Om du vill sponsra ett avsnitt ta en titt på valpen på utbildnings -TV -sponsringssidan.

Getty Museum
Som alltid gillar vi att sätta ihop en transkription för de av er som inte kan njuta av videon. Så här är den här veckans transkription av valp i träning TV!
Shhh … berätta inte för Dublin, men vi åker till Getty Museum idag. Jag är Colby välkommen till avsnitt 8 av valp i träning TV.
(Titlar roll): valp i träning TV med Dublin. Med Linus Aussie Mix Rescue. också Colby människan. och Stetson ockupation bytte guide hund. Avsnitt 6 – Los Caballeros tennis och valpträning.
Här är ett fantastiskt flygskott från Getty Museum … på väg att vägleda hundar i Amerika ser vi alltid spårvagnen som kör upp till Getty och varje gång jag ser den spårvagnen tror jag … ”Wow! Getty skulle vara en bra träningsupplevelse för Dublin ”

Så idag fattade vi ett beslut att kolla in Getty Museum och låta Dublin smaka på sin första upplevelse av verklig konst. Efter att vi parkerade bilen väntade vårt första stopp på den ovannämnda spårvagnen som skulle ta oss uppför kullen. Att åka spårvagnen var inte så annorlunda än att åka på bussen. Och som jag förväntade mig hade Dublin inga problem och bara sparkade tillbaka vid mina fötter.
Vi var tvungna att gå upp en lång trappa för att komma till ingången. Vi har servat trappor med tanke på att början och Dublin är mycket bra med att underhålla sin häl.
Som du kan se temat för dagen föreställde sig det förflutna i Frankrike. Även om jag inte tror att Dublin verkligen brydde sig skulle jag ha föredragit att se något lite mer populärt som Van Gogh eller Davincci. Det finns massor av hissar och trappor för att gå upp och ner så vi såg till att Dublin hade en chans att göra båda.
Getty Musuem ligger på toppen av en kulle och från den andra berättelsen får du några spektakulära vyer som vi alla inklusive Dublin – hade möjlighet att njuta av. Vi hittade denna ovanliga fontän som gjorde ett intressant brus. Vi gick över och jag bad Dublin om en fast sit-vistelse och han var skyldig.

I närheten fanns ett ganska coolt trädgårdsområde så jag fick Dublin att göra en vistelse medan jag sköt video och förresten nämnde jag att det finns några fantastiska utsikter på Getty? Här är ytterligare ett skott av Dublin som arbetar på en utgång omgiven av vissa skulpturer. Som vi påpekade innan det finns massor av trappor och här gör Dublin en fantastisk häl.
Vi skulle ha fått mycket fler bilder inuti museet, men mycket av konsten på Getty är känslig för fotografering så vi såg till och bad om tillstånd att ta dessa bilder. Som du kan se är Dublin att vara ett bra barn med sina sitter, hans nedgångar och tidigare hans klackar.
Vi tog en sen lunch på restaurangen och Dublin var ett bra barn och lade sig tyst under bordet. Slutligen i slutet av dagen hade vi möjlighet att vänta på spårvagnen. Kör sedan tillbaka nerför kullen till vår parkerade bil.
Dublin gjorde exceptionellt på Getty Museum och var väl uppförd hela dagen. Han fick se vacker konst, arbeta med att gå trappor, hissar och fick ta in några av de fantastiska utsikten från Getty Museum. Tack för att du njöt av det här avsnittet av valp i träning TV. Vi hoppas att du tyckte om att se lite av Getty Museum och vi ses nästa gång!

Snälla prenumerera
Om du vill sponsra ett avsnitt av valp i träning TV Kolla in Puppyintraining.com
Slutliga tankar om vår utcheckning till Getty Museum
Detta var inte bara Dublins första gång på Getty, utan också min. Getty Museum var en stor utflykt och inte för stressande på något sätt för Dublin. Vi åkte på en fredag ​​och museet var inte för upptaget så vi behövde inte oroa oss för att navigera genom folkmassorna. Dublin hade möjlighet att rida på en spårvagn som var mycket likt att rida på bussen, gå upp och ner på långa trappor, arbeta med sit och ner stannar, åka hissen, ta utsikt från höga höjder och njuta av lunch under lunchen under Bordet (han fick inte äta lunch, men vi, människorna fick njuta av vår måltid.

Några pekare:
Tillträde var gratis, men vi var tvungna att betala för parkering. Parkeringsskötaren berättade för oss att hundar inte var tillåtna, men när jag visade honom Dublins jacka sa han “Det är en häst i en annan färg … kom in!” faktiskt sa han bara att Dublin var bra med tanke på att detnull